• 5D
    תוכנית 5D בחדר השירותים

    לגלות. להשוות. לשפר.

    תוכנית 5D בחדר השירותים נועדה לסייע למנהלי מתקנים לבנות חדרי שירותים ברמה הגבוהה ביותר. תוכנית 5D בחדר השירותים של Kimberly-Clark Professional* מתבססת על ניסיון רב שנים, במסגרתו ביצענו הערכה ושיפור באלפי חדרי שירותים בחמישה ממדים שונים: ניקיון, היגיינה, יעילות, קיימות ושביעות רצון.
    אנחנו עוזרים לכם לזהות שינויים נחוצים שיובילו לשיפור ניכר בשביעות הרצון של המשתמשים, ויסייעו לכם לייעל את הפעילות בחדר השירותים כדי לצמצם עלויות, להפחית כמות פסולת ולהשקיע את תקציב הניקיון שלכם בדברים החשובים באמת.
    תקבעו פגישת הערכה חינם בחמישה ממדיםϮ עם נציגי Kimberly-Clark Professional*. הנציג יבצע הערכה זריזה והשוואה של מצב השירותים שלכם בממדים החשובים ביותר עבורכם.
    ניקיון
    אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם נכנסים לחדר השירותים הוא רמת הניקיון – הבא לידי ביטוי במראה ובריח. בואו לגלות מה מצב השירותים שלכם מבחינת ריחות לא נעימים, סתימות ביוב ומראה כללי.
    היגיינה
    כאן תוכלו ללמוד על היגיינת ידיים, מניעת זיהומים ואספקת שירותים שיעניקו למשתמשים שלכם חוויית שירותים נעימה בממד ההיגיינה.
    יעילות
    עד כמה חדר השירותים שלכם יעיל? אנחנו נוכל לסייע לכם לאזן בין יעילות וחיסכון לבין שביעות רצון של המשתמשים. בואו לגלות כיצד לחסוך זמן ועלויות.
    קיימות
    תרמו את החלק שלכם לשימור הסביבה! קבלו עצות כיצד למנוע בזבוז וראו כיצד המוצרים שלנו מסייעים לחסוך במשאבים, בשבילכם ובשביל הסביבה.
    שביעות רצון
    מה בדיוק חושבים המשתמשים על חדרי השירותים בבניין? בואו לגלות כיצד חדרי שירותים מבריקים יכולים להגדיל את שביעות הרצון של המשתמשים ואולי אף לתרום לעלייה ברווחים.
    ניקיון
    אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם נכנסים לחדר השירותים הוא רמת הניקיון – הבא לידי ביטוי במראה ובריח. בואו לגלות מה מצב השירותים שלכם מבחינת ריחות לא נעימים, סתימות ביוב ומראה כללי.
    שביעות רצון
    מה בדיוק חושבים המשתמשים על חדרי השירותים בבניין? בואו לגלות כיצד חדרי שירותים מבריקים יכולים להגדיל את שביעות הרצון של המשתמשים ואולי אף לתרום לעלייה ברווחים.
    היגיינה
    כאן תוכלו ללמוד על היגיינת ידיים, מניעת זיהומים ואספקת שירותים שיעניקו למשתמשים שלכם חוויית שירותים נעימה בממד ההיגיינה.
    קיימות
    תרמו את החלק שלכם לשימור הסביבה! קבלו עצות כיצד למנוע בזבוז וראו כיצד המוצרים שלנו מסייעים לחסוך במשאבים, בשבילכם ובשביל הסביבה.
    יעילות
    עד כמה חדר השירותים שלכם יעיל? אנחנו נוכל לסייע לכם לאזן בין יעילות וחיסכון לבין שביעות רצון של המשתמשים. בואו לגלות כיצד לחסוך זמן ועלויות.
    זה בידיים שלכם

    ביצעתם כבר את מבחן 5D?
    Ϯ על פי הקריטריונים של Kimberly-Clark Professional*
  • ניקיון

    הפכו את הניקיון של חדרי השירותים שלכם לאסטרטגיה מנצחת

    לרמת הניקיון בחדר השירותים שלכם יש חשיבות רבה. עובד ממוצע ייכנס לחדר השירותים בין שלוש לארבע פעמים ביום. במבנה משרדים ממוצע מדובר על למעלה מ-1.1 מיליון הזדמנויות בשנה להרשים את המשתמשים, או לפתוח פתח לתלונות.1. מצב השירותים הוא אחד מבין שלושת הגורמים העיקריים לתלונות בבנייני משרדים גדולים,2 ולכן חשוב להבין למה חדר קטן כל כך עושה כל כך הרבה צרות.
    למעשה, למעלה ממחצית מהמשתמשים בחדרי שירותים שנענו לסקר אמרו לנו שמצב השירותים שבו הם נתקלים משקף באופן ישיר את הרמה של ניהול הבניין. ניקיון חדרי השירותים מדורג באופן קבוע על ידי משתמשים כמראה לסטנדרטים של מנהלי הבניין.
    מה הופך חדר שירותים לנקי? כמנהל מבנה, עליך להיות בטוח שחדרי השירותים שלך נקיים, מאורגנים, מסודרים, ועומדים באופן קבוע בסטנדרטים המוגדרים בכל רחבי הבניין.
    מקורות:

    .1 G584_KCP Customer Experience Training Kit Module 2_1b, page 1 
    2. G584_KCP Customer Experience Training Kit Module 2_1b, page 1

     

  • היגיינה

    עובדים יד ביד עם היגיינה ברמה גבוהה.

    היגיינה היא הסוגיה בעלת ההשפעה הרבה ביותר על שביעות רצון או תלונות של משתמשים. מדובר בסוגייה אישית ורגישה, המבוססת על דפוסים קבועים של התנהלות אישית ומייצרת תגובות רגשיות ממשתמשים. יש לה השפעה עמוקה על מידת היצרנות של העובד ועל החוויה שלו. ניהול יעיל של רמת היגיינה גבוהה בבניין יכול להוביל להשלכות משמעותיות על עלויות ועל יעילות. זוהי סוגייה שמשליכה על כל תחומי העיסוק של מנהלי בניינים, מנקים ועובדים.
    האם יש מוצרים להיגיינה אישית בחדרי השירותים שלכם? ריח לא נעים שמעיד על בעיות היגיינה אחרות? האם מתקני נייר הטואלט ומגבות היידיים בחדר השירותים שלכם קלים לניקוי?
    הפתרונות של Kimberly-Clark Professional* יסייעו לעובדי המשרדים שלכם להרגיש נקיים, רעננים ונינוחים, כדי שגם העובדים וגם חדרי השירותים ימשיכו להתנהל בצורה תקינה ובריאה.
  • יעילות

    הכסף נוזל לכם בין האצבעות?

    כשאתם מנהלים חדרי שירותים, אתם חושבים על רווחים. רוב מנהלי הבניינים יכולים להשתפר בתחום זה. בזכות שנים רבות של ייצור ברמה עולמית, הטמענו בארגון ובפרויקטים שלנו את העקרונות של ניהול יעיל.
    יש סוגי פסולת שאפשר לזהות בקלות, אך אחרים לא יתגלו לעיניכם אם לא תדעו מה לחפש. היועצים של Kimberly-Clark Professional* עובדים עם לקוחות מדי יום כדי לסייע להם לחשוף הזדמנויות לשיפור מתמשך – לצמצם צריכה ושימוש יתר במוצרים, לצמצם עלויות פינוי פסולת, למטב את העבודה של עובדי הניקיון, ולצמצם את מספר הפעמים שבהן נדרש סבב ניקיון בשירותים.
    מוצרי Kimberly-Clark Professional* ותכנית 5D תוכננו מראש כדי לשפר את היעילות בחדר השירותים.
  • קיימות

    צמצמו היום, חשבו על המחר

    מנהלים של בניינים גדולים מציבים לעתים קרובות את הקיימות בראש סדר העדיפויות שלהם, ורבים מהם נוקטים פעולה במטרה לקבל תקן ירוק לבניין שלהם.
    אנחנו ב-Kimberly-Clark Professional* מבינים שקיימות בחדר השירותים ומחוצה לו היא אחת הדרכים העיקריות להשיג ולשמר חוזי ניהול של בניינים. בעתיד, ייתכן שממשלות יגדירו תקנות שיאלצו כל בניין חדש או משופץ לעמוד בסטנדרטים של בניין ירוק, אך כיום עיקר המודעות הסביבתית נובעת מהמשתמשים, אשר הופכים את הקיימות לדרישה מרכזית בשוק הניהול.
    באמצעות תוכנית 5D, אנחנו ב-Kimberly-Clark Professional* שמים דגש נרחב עוד יותר על החשיבות של ניהול חדרי שירותים ירוקים ברוח הקיימות, ויכולים לסייע לכם לזהות הזדמנויות, כדי שתוכלו להשיג את מטרותיכם בתחום הקיימות.
  • שביעות רצון

    מה משתמשים באמת חושבים על חדרי השירותים שלכם?

    מה בדיוק חושבים המשתמשים על חדרי השירותים בבניין שלכם? האם הם אומרים לכם? האם אתם שואלים? אל תתבלבלו בין אדישות לבין שביעות רצון.
    בסביבת המשרדים המודרנית, חדר השירותים הוא יותר מסתם מקום שנועד לטיפול בצרכים גופניים. יותר ויותר חדרי שירותים משמשים מקום מקלט לרגע – מקום שבו אפשר להתרענן ולנקות את הראש. חשוב שחדרי השירותים בבניין יהיו נוחים ומזמינים כדי לענות על צרכי המשתמשים.
    מחקר רחב שבחן העדפות והרגלים של משתמשים במוצרי המותגים העולמיים שלנו קבע שאנשים מגיבים לחדרי שירותים; הצרכים והחוויות שלהם משתנים בהתאם למגדר, וההרגלים משתנים בהתאם לתרבות. בואו לגלות כיצד חדרי שירותים מבריקים יכולים להגדיל באופן ניכר את שביעות הרצון של המשתמשים ואולי אף לתרום לעלייה ברווחים.
  • בואו נתחיל

    קבעו פגישת ייעוץ עם אחד הנציגים שלנו!

    קבלו פתרונות יעילים ומקיפים שיסייעו לכם להפוך את חדר השירותים שלכם למקום מנצח. צוות המומחים שלנו הוכשר במיוחד כדי לזהות הזדמנויות, למיקסום היעילות וליצירת חדרי שירותים בריאים יותר, בטוחים יותר ונקיים יותר.

    מה כוללת ההערכה במקום?Ϯ

    הנציגים שלנו יבקרו בחדרי השירותים שלכם במשך קרוב לשעתיים, תלוי בגודל המבנה. תיערך פגישה קצרה לדיון במטרות, באתגרים, בסדרי עדיפויות, וכו'. התובנות הללו ישמשו למיקוד וקביעת סדר עדיפויות בעת ההערכה.
    הביקור יכלול חדרי שירותים, אזורי אחסון, חדרי אוכל ואזורי מחזור, בהתאם להגדרת סדר העדיפויות של מנהל הבניין.
    לאחר הביקור, הנציג שלנו יכיל עבורכם סל פתרונות ויכתוב דו"ח עבור מנהל הבניין, בו ידגיש נהלים מיטביים שפיתחנו ויצביע על הזדמנויות לשיפור.
    צאו כבר היום למסע לשיפור חדרי השירותים שלכם וקבעו פגישת ייעוץ עם אחד הנציגים של Kimberly-Clark Professional*.
    Ϯ על פי הקריטריונים של Kimberly-Clark Professional*

הפכו את הניקיון של חדרי השירותים שלכם לאסטרטגיה מנצחת

לרמת הניקיון בחדר השירותים שלכם יש חשיבות רבה. עובד ממוצע ייכנס לחדר השירותים בין שלוש לארבע פעמים ביום. במבנה משרדים ממוצע מדובר על למעלה מ-1.1 מיליון הזדמנויות בשנה להרשים את המשתמשים, או לפתוח פתח לתלונות.1. מצב השירותים הוא אחד מבין שלושת הגורמים העיקריים לתלונות בבנייני משרדים גדולים,2 ולכן חשוב להבין למה חדר קטן כל כך עושה כל כך הרבה צרות.
למעשה, למעלה ממחצית מהמשתמשים בחדרי שירותים שנענו לסקר אמרו לנו שמצב השירותים שבו הם נתקלים משקף באופן ישיר את הרמה של ניהול הבניין. ניקיון חדרי השירותים מדורג באופן קבוע על ידי משתמשים כמראה לסטנדרטים של מנהלי הבניין.
מה הופך חדר שירותים לנקי? כמנהל מבנה, עליך להיות בטוח שחדרי השירותים שלך נקיים, מאורגנים, מסודרים, ועומדים באופן קבוע בסטנדרטים המוגדרים בכל רחבי הבניין.
מקורות:

.1 G584_KCP Customer Experience Training Kit Module 2_1b, page 1 
2. G584_KCP Customer Experience Training Kit Module 2_1b, page 1

 

עובדים יד ביד עם היגיינה ברמה גבוהה.

היגיינה היא הסוגיה בעלת ההשפעה הרבה ביותר על שביעות רצון או תלונות של משתמשים. מדובר בסוגייה אישית ורגישה, המבוססת על דפוסים קבועים של התנהלות אישית ומייצרת תגובות רגשיות ממשתמשים. יש לה השפעה עמוקה על מידת היצרנות של העובד ועל החוויה שלו. ניהול יעיל של רמת היגיינה גבוהה בבניין יכול להוביל להשלכות משמעותיות על עלויות ועל יעילות. זוהי סוגייה שמשליכה על כל תחומי העיסוק של מנהלי בניינים, מנקים ועובדים.
האם יש מוצרים להיגיינה אישית בחדרי השירותים שלכם? ריח לא נעים שמעיד על בעיות היגיינה אחרות? האם מתקני נייר הטואלט ומגבות היידיים בחדר השירותים שלכם קלים לניקוי?
הפתרונות של Kimberly-Clark Professional* יסייעו לעובדי המשרדים שלכם להרגיש נקיים, רעננים ונינוחים, כדי שגם העובדים וגם חדרי השירותים ימשיכו להתנהל בצורה תקינה ובריאה.

הכסף נוזל לכם בין האצבעות?

כשאתם מנהלים חדרי שירותים, אתם חושבים על רווחים. רוב מנהלי הבניינים יכולים להשתפר בתחום זה. בזכות שנים רבות של ייצור ברמה עולמית, הטמענו בארגון ובפרויקטים שלנו את העקרונות של ניהול יעיל.
יש סוגי פסולת שאפשר לזהות בקלות, אך אחרים לא יתגלו לעיניכם אם לא תדעו מה לחפש. היועצים של Kimberly-Clark Professional* עובדים עם לקוחות מדי יום כדי לסייע להם לחשוף הזדמנויות לשיפור מתמשך – לצמצם צריכה ושימוש יתר במוצרים, לצמצם עלויות פינוי פסולת, למטב את העבודה של עובדי הניקיון, ולצמצם את מספר הפעמים שבהן נדרש סבב ניקיון בשירותים.
מוצרי Kimberly-Clark Professional* ותכנית 5D תוכננו מראש כדי לשפר את היעילות בחדר השירותים.

צמצמו היום, חשבו על המחר

מנהלים של בניינים גדולים מציבים לעתים קרובות את הקיימות בראש סדר העדיפויות שלהם, ורבים מהם נוקטים פעולה במטרה לקבל תקן ירוק לבניין שלהם.
אנחנו ב-Kimberly-Clark Professional* מבינים שקיימות בחדר השירותים ומחוצה לו היא אחת הדרכים העיקריות להשיג ולשמר חוזי ניהול של בניינים. בעתיד, ייתכן שממשלות יגדירו תקנות שיאלצו כל בניין חדש או משופץ לעמוד בסטנדרטים של בניין ירוק, אך כיום עיקר המודעות הסביבתית נובעת מהמשתמשים, אשר הופכים את הקיימות לדרישה מרכזית בשוק הניהול.
באמצעות תוכנית 5D, אנחנו ב-Kimberly-Clark Professional* שמים דגש נרחב עוד יותר על החשיבות של ניהול חדרי שירותים ירוקים ברוח הקיימות, ויכולים לסייע לכם לזהות הזדמנויות, כדי שתוכלו להשיג את מטרותיכם בתחום הקיימות.

מה משתמשים באמת חושבים על חדרי השירותים שלכם?

מה בדיוק חושבים המשתמשים על חדרי השירותים בבניין שלכם? האם הם אומרים לכם? האם אתם שואלים? אל תתבלבלו בין אדישות לבין שביעות רצון.
בסביבת המשרדים המודרנית, חדר השירותים הוא יותר מסתם מקום שנועד לטיפול בצרכים גופניים. יותר ויותר חדרי שירותים משמשים מקום מקלט לרגע – מקום שבו אפשר להתרענן ולנקות את הראש. חשוב שחדרי השירותים בבניין יהיו נוחים ומזמינים כדי לענות על צרכי המשתמשים.
מחקר רחב שבחן העדפות והרגלים של משתמשים במוצרי המותגים העולמיים שלנו קבע שאנשים מגיבים לחדרי שירותים; הצרכים והחוויות שלהם משתנים בהתאם למגדר, וההרגלים משתנים בהתאם לתרבות. בואו לגלות כיצד חדרי שירותים מבריקים יכולים להגדיל באופן ניכר את שביעות הרצון של המשתמשים ואולי אף לתרום לעלייה ברווחים.

קבעו פגישת ייעוץ עם אחד הנציגים שלנו!

קבלו פתרונות יעילים ומקיפים שיסייעו לכם להפוך את חדר השירותים שלכם למקום מנצח. צוות המומחים שלנו הוכשר במיוחד כדי לזהות הזדמנויות, למיקסום היעילות וליצירת חדרי שירותים בריאים יותר, בטוחים יותר ונקיים יותר.

מה כוללת ההערכה במקום?Ϯ

הנציגים שלנו יבקרו בחדרי השירותים שלכם במשך קרוב לשעתיים, תלוי בגודל המבנה. תיערך פגישה קצרה לדיון במטרות, באתגרים, בסדרי עדיפויות, וכו'. התובנות הללו ישמשו למיקוד וקביעת סדר עדיפויות בעת ההערכה.
הביקור יכלול חדרי שירותים, אזורי אחסון, חדרי אוכל ואזורי מחזור, בהתאם להגדרת סדר העדיפויות של מנהל הבניין.
לאחר הביקור, הנציג שלנו יכיל עבורכם סל פתרונות ויכתוב דו"ח עבור מנהל הבניין, בו ידגיש נהלים מיטביים שפיתחנו ויצביע על הזדמנויות לשיפור.
צאו כבר היום למסע לשיפור חדרי השירותים שלכם וקבעו פגישת ייעוץ עם אחד הנציגים של Kimberly-Clark Professional*.
Ϯ על פי הקריטריונים של Kimberly-Clark Professional*