• הדברים הקטנים נחשבים באמת

    הדברים הקטנים נחשבים באמת מה בדיוק הדיירים שלכם חושבים על חדרי השירותים במבנה שלכם? גלו כיצד חדר שירותים מבריק מניקיון יכול לשפר את שביעות רצון הדיירים ולהגדיל את ההזדמנויות הפוטנציאליות ליצירת הכנסות.

מה משתמשים חושבים באמת על חדרי השירותים שלכם?

מה בדיוק הלקוחות שלכם חושבים על חדרי השירותים במבנה שלכם? האם הם אומרים לכם? האם אתם באמת שואלים? אין לבלבל בין אדישות למצב חדר השירותים לבין שביעות רצון ממצב חדר השירותים.

בסביבת המשרד המודרני עמוס העבודה, חדר השירותים מספק יותר מצרכים גופניים בלבד. הוא משמש לעובדים לקחת  פסק זמן קצר ולהתרענן.

לכן ,קיים צורך גדול שחדרי השירותים של הבניין יהיו מקומות נוחים ומזמינים הנותנים מענה לצורכי המשתמשים.

מחקרים רחבי היקף שנעשו על העדפות והרגלי השימוש בקרב משתמשי המותגים  שלנו מלמדים כיצד אנשים מגיבים לחדרי שירותים, כיצד הצרכים והציפיות שלהם משתנים לפי מגדר  וכיצד הרגליהם משתנים על פי תרבות.

גלו כיצד חדר שירותים נקי ומצוחצח יכול לשפר במידה ניכרת את שביעות רצון הדיירים ולהגדיל את ההזדמנויות הפוטנציאליות ליצירת הכנסות נוספות.