• ניקיון

    ניקיון אחד הדברים הראשונים שאנשים מבחינים בהם כשהם נכנסים לחדר שירותים הוא הניקיון - במונחים של מראה וריח כאחד. גלו כיצד חדר השירותים שלכם עומד בקריטריונים של ריחות, סתימות ומראה כללי.

הפכו את חדרי השירותים הנקיים לאסטרטגיה המנצחת שלכם

לסטנדרטים של ניקיון חדר השירותים שלכם חשיבות רבה. עובד המשרד הממוצע מבקר בחדר השירותים שלוש עד ארבע פעמים ביום. במתקן בגודל ממוצע, פירושו מעל 1.1 מיליון הזדמנויות בשנה להרשים או לפתוח את הדלת לתלונות1. כיוון שתלונות המשתמשים לגבי חדר השירותים הן בין 3 התלונות העיקריות בבנייני משרדים גדולים2, כדאי לדעת מדוע שטח כה קטן עלול להיות כה בעייתי.

 למעשה, מעל מחצית ממשתמשי חדר השירותים שסקרנו אמרו לנו כי התנאים השוררים בחדר השירותים שהם נתקלו בהם מעידים ישירות על רמתו המקצועית של צוות ניהול המתקן של האתר. ניקיון חדר השירותים מדורג בעקביות על ידי המשתמשים כסמן מפתח לסטנדרטים של צוות ניהול המתקן.

 מה מגדיר חדר שירותים נקי? כמנהלי מתקנים, עליכם להיות סמוכים ובטוחים כי חדרי השירותים שלכם סניטריים, מאורגנים, נקיים ועומדים בעקביות בסטנדרטים המצופים מהמבנה שלכם בכל עת.

 

מקורות:

1. G584_KCP Customer Experience Training Kit Module 2_1b, עמוד 1

2. G584_KCP Customer Experience Training Kit Module 2_1b, עמוד 1